Outdoor (Açıkhava) medya yatırımlarının toplam medya yatırımlarındaki payı yüzde 9.1’e çıkarak, genel pazarda TV ve dijitalin hemen ardından üçüncü sırada bulunuyor. Bu pay ile Türkiye’de “açıkhava”, “basın” medya yatırımlarını da geri bırakmış durumda.Yılın ilk yarısında 395 milyon TL olarak gerçekleşen açıkhava medya yatırımlarının alt kırılımına bakıldığında da dijital açıkhava yatırımlarının tek büyüyen alan olduğu ortada. Bu alanda yıllık bazda büyüme yüzde 59’u aştı. Dünyanın en eski reklam mecrası olarak değerlendirilen ‘açıkhava’nın bu yükselişinin arkasında ise dijitale entegre olup, programatik uygulamaları kullanması yatıyor.
73 Ocean Street, New South Wales 2000, SYDNEY
Contact Person: Callum S Ansell
E: callum.aus@capital.com
P: (02) 8252 5319